Google+ Tweeter

אירוח כפרי ענבר – מומלץ מפה


 

חדרי ארוח הטובים בישראל“כל חברי הקבוץ הקטן הזה (הקטן בישראל רק כעשרה חברים) עוסקים באירוח ובעניינים הכרוכים בו, מעטים בצד הפיזי, הרוב – בצד הרוחני-הוליסטי, בהעברת סדנאות והרצאות. בבית ההארחה הקטן 18 יחידות אירוח נעימות ומטופחות. המקום ערוך לקלוט בעיקר קבוצות. החדרים נחמדים ונקיים מאוד. עם מיטות רב שימושיות (ניתנות לחיבור ופירוק על פי הצורך), פינת קפה ולכל שלושה חדרים מקרר משותף. הקיבוץ משקיף אל הרי הסביבה, מציע תצפית לכינרת ולעמק בית הכרם, ובין שביליו אפשר תמיד לתפוס שיחה מעניינת עם החברים.

 

מספר יחידות האירוח: 18. שעת כניסה: 14:00. שעת יציאה: 10:00. מינימום שני לילות: בחגים ובחופשות הקיץ. אמצעי תשלום: צ’קים, מזומן וכרטיסי אשראי. שירותים ומקלחת: בכל יחידה. מטבחון: בחדר פינת קפה בלבד ומקרר משותף לכל שלושה חדרים. ארוחת בוקר: כלולה במחיר. עישון: מותר. לילדים: מיטות לתינוקות. מחיר: זול. מיזוג אוויר: יש. גישה לנכים: יש.

 

מיוחד: הרצאות בנושא הטאו וסדנאות אלטרנטיביות.

 

 

מתאים לקבוצות, לזוגות ולמתבודדים.”

 

- מתוך 200 חדרי האירוח הטובים בישראל -

מומלצי מפה הוא מפעל דירוג ארצי יוצא דופן בהיקפו ובאיכויותיו בתחומי הפנאי, הבילוי והתיירות בארץ. חברת מפה יזמה את הפרויקט, כשהחליטה ליצור מדד מעודכן ואמין שיספק לציבור הרחב מידע על רמתם ואיכותם של בתי עסק ואתרים העוסקים בתחום תרבות הפנאי. ההמלצות ניתנות תוך שמירה על אמות-מידה אובייקטיביות וללא כל השפעה של גורמים אינטרסנטיים, ובכך תורמות גם להתפתחותה של תרבות הפנאי בישראל.